شرکت طرح اندیشان پویا

ساخت وبلاگ

نرم افزار خزانه داری

با توجه به اهمیت موضوع و همچنین تنوع شیوههای دریافت و پرداخت امروزی، نرم افزار خزانه داری و یا همان نرم افزار دریافت و پرداخت به گونهای طراحی شده است که از کلیه روشهای دریافت و پرداخت پشتیبانی مینماید. نرم افزار خزانه داری که با نام نرم افزار دریافت و پرداخت نیز شناخته می شود با تعریف منابع و مصارف وجوه نقد گزارشات کاملی را برای برنامه ریزی مالی به مدیران ارائه میکند.
سیستم خزانه داری در حقیقت یک نرم افزار کاربردی است که فرآیندهای مالی یک مجموعه را خودکار می کند. نرم افزار خزانه داری به شرکتها و سازمانها کمک میکند تا فعالیتهای مالی خود، مانند جریان نقدی، بدهی ها، داراییها و سرمایهگذاریها را بهطور خودکار مدیریت کرده و ریسکهای موجود در این حوزه را به حداقل رسانده و به تعهدات مالی خود به موقع عمل کنند.

امکانات نرم افزار خزانه داری

  • مدیریت بانکها ، شعبه ها و حسابها
  • فرآیند دریافت، پرداخت و استرداد اسناد تضمینی
  • امکان خروجی کلیه اطلاعات ثبت شده به بصورت اکسل
  • امکان تعریف اطلاعات مربوط به دسته چک و کنترل چکهای صادر شده
  • ورود اسناد نزد صندوق در زمان شروع به کار با نرم افزار خزانه داری
  • مشاهده گزارش مدیریتی تاریخچه فعالیت کاربران در محیط های نرم افزار
  • امکان دریافت دستور دریافت و پرداخت و دستور اخذ و ارائه ضمانتنامه از نرمافزار قراردادها و نیز سایر نرمافزارهای خارج از دیدگاه

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار حسابداری فروش

حسابداری فروش، به کلیه عملیات حسابداری مرتبط با فروش کالا و برگشت فروش کالا اطلاق میشود که در طی آن عملیات حسابداری، اسناد فروش و برگشت از فروش مرتبط، دسته بندی و تبدیل به سند حسابداری میگردد و در یک مجموعه، از اهمیت بالایی برخوردار است. در فرآیند فروش متغیرهای زیادی مانند کالا، مشتری، شرایط پرداخت، پراکندگی جغرافیایی و... تاثیرگذار هستند که تبادل اطلاعات این عوامل با سایر واحدها اهمیت زیادی دارد.

امکانات نرم افزار حسابداری فروش

  • قابليت گروه بندی مشتریان براساس ساختار مورد نظر کاربر
  • امکان تعریف کارتخوان های بانکی و اتصال آنها به نرم افزار
  • گزارشهای متنوع از خرید مشتریان جهت شناسایی مشتریان وفادار
  • مدیریت کاربران و پرسنل مجموعه و کنترل دسترسی کاربران به تمام قسمت ها

نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمانهایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام میشود و ارتباط دو طرفه با نرمافزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار میکند.
نرم افزار حسابداری انبار پویا با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک میکند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید، اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید و با استفاده از ویژگیهای مشخصه شناور، سریال، بارکد و تعریف مکان فیزیکی کالا در انبارهای مختلف، زمان مورد نیاز برای دسترسی به یک کالا و یا ارائه خدمات پس از فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

نرم افزار قیمت گذاری انبار

اگر با نرم افزار قیمت گذاری انبار آشنا باشید حتما دیده اید که چندین روش برای تعیین بهای تمام شده کالای فروش رفته و قیمت گذاری موجودی کالا در سیستم انبار وجود دارد. قیمت گذاری اسناد انبار به این معنا است که برای یک کالا تعیین قیمت شود یا به صورت دستی یا به صورت خودکار. سیستم قیمت گذاری انبار و قیمت گذاری کالا از این حیث قابل اهمیت است که ما می توانیم قیمت خرید و فروش کالایمان را داشته باشیم واز این طریق حاشیه سودمان را بدست آوریم. این امر باعث می شود که قدرت مانور بیشتری روی قیمت فروش و جذب مشتری داشته و سودآوری بیشتری برای بنگاه داشته باشیم .

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار مدیریت انبارداری، مدیریت کلیه انبارهای عمومی و خصوصی از جمله: اصناف، شرکتهای تجاری و ... که نیاز به گزارش دقیقی از وضعیت انبار و موجودی و مقادیر وارد شده و صادر شده، موجودی آماده فروش، اقلام نایاب و فاسد شده، ضایعات و انبارگردانی در سطوح مختلف را دارد، شما براحتی با یک سیستم مدیریت انبارداری میتوانند کنترلهای لازم را بر ورود و خروج کالاهای مهم خود را داشته باشند.
هدف از تولید نرم افزار مدیریت انبارداری ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی راحت به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری، وظایف انباردارها خیلی آسان شده است.

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار انبار تعدادی یک سیستم انبارداری است. در این نرم افزار حساب وجود ندارد و فقط مخصوص موجودی انبار کالاهاست و بصورت تعدادی موجودی انبار را در هر لحظه داریم. برتری نرم افزار انبار تعدادی موجود در بازار، در قدرت طراحی کدینگ کالا و نحوه ارتباط دهی آن با ساختار حسابداری مالی است، این نرم افزار در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا به ابزاری بدون محدودیت در لایه بندی و تعداد کاراکتر متصل می باشد و علاوه بر آن می توان در هر یک از لایه های اصلی خود ساختار متفاوتی را اختصاص داد.

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار موبایل انبار

نرم افزار موبایل انبار برای شناسایی و ردیابی کالاها به وسیله ی فناوری بارکد و استفاده از اطلاعات موجود در بارکد برای ثبت اتوماتیک اسناد انبارو غیره کاربرد دارد. سیستم موبایل انبار همچنین راهکار مدیریت موجودی کالا از واسط کاربری متناسب با انواع ترمینال دستی برخوردار بوده وانباردارها می تواندد عملیات انبارداری را بصورت آنلاین در هر مکان و زمانی اطلاعات را به شکل آنلاین یا آفلاین گزارش دهد.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار خزانه داری, نرم افزار دریافت و پرداخت,سیستم خزانه داری,نرم افزار حسابداری فروش,نرم افزار حسابداری فروش حسابداری فروش, به کلیه عملیات حسابداری مرتبط با فروش کالا و برگشت فروش کالا اطلاق میشود که در طی آن عملیات حسابداری, اسناد فروش و برگشت از فروش مرتبط, دسته بندی و تبدیل به سند حسابداری میگردد و در یک مجموعه, از اهمیت بالایی برخوردار است, در فرآیند فروش متغیرهای زیادی مانند کالا, مشتری, شرایط پرداخت, پراکندگی جغرافیایی و, تاثیرگذار هستند که تبادل اطلاعات این عوامل با سایر واحدها اهمیت زیادی دارد,امکانات نرم افزار حسابداری فروش قابليت گروه بندی مشتریان براساس ساختار مورد نظر کاربر امکان تعریف کارتخوان های بانکی و اتصال آنها به نرم افزار گزارشهای متنوع از خرید مشتریان جهت شناسایی مشتریان وفادار مدیریت کاربران و پرسنل مجموعه و کنترل دسترسی کاربران به تمام قسمت ها نرم افزار حسابداری فروش,نرم افزار حسابداری انبار,نرم افزار مدیریت انبارداری,نرم افزار انبار تعدادی,نرم افزار موبایل انبار, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 11:31

نرم افزار حسابداری

پیشرفت دانش و تجربه ی بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو لزوم استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب، بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد؛ به گونهای که صاحبان شرکتهای کوچک و متوسط، نمیتوانند محاسبات مالی خود را با روش های سنتی انجام دهند. با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد. به طوریکه امروزه میتوان، حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از آن، به سادگی انجام داد. خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیم گیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و میتواند آنها را پیگیری کند.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

  • افزایش بهروری
  • افزایش سرعت
  • ارائه انواع گزارش ها
  • انجام اتوماتیک و خودکار حساب کتاب
  • پر کردن فرمهای مالیات آسان میشود
  • تاریخچه مالی خواهید داشت
  • انواع نرم افزار حسابداری
  • نزم افزار حسابداری انبار
  • نرم افزار حسابداری ارزی
  • نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار حسابداری خوب

نرم افزار حسابداری چند ارزی

امروزه بسیاری از کسب و کارها فعالیت اقتصاد جهانی دارند و حتی کوچکترین بنگاه ها گاهی نیاز به کار در بیش از یک ارز دارند. این بدان معنی است که صاحبان کسب و کار نیاز به نرم افزار حسابداری با امکان پشتیبانی از چندین ارز را دارد. نرم افزار حسابداری چند ارزی با تعریف ارز، کنترل و مدیریت تبادلات ارزی نقش بسیار مهمی در جهت صادرات کالای تولیدی، گسترش فعالیت کسب و کارها و به دست آوردن سود بیشتر، ایفا میکند.

قیمت نرم افزار حسابداری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارها و پیچیده شدن حساب های مالی و حسابداری، بیشتر کارخانه های تولیدی، ادارات، سازمان ها و شرکت ها، برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر و سریع تر شدن کار، از نرم افزارحسابداری استفاده می کنند، خوشبختانه نرم افزارحسابداری تمام اطلاعات بستانکارها، بدهکارها، صندوق تنخواه گردان، و تمام هزینه های مصرفی و حقوق کارمندان سازمان را به درستی محاسبه کرده و یک گزارش قابل فهم و دقیق و درست دراختیار مدیرمالی یا حسابدار قرار می دهد.قیمت نرم افزار حسابداری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به: امکانات و ابزارهای نرمافزار، اندازه کسبوکار مورد نظر، انواع عملیات حسابداری در آن کسبوکار و برند و شرکت طراحی و عرضه نرمافزار اشاره کرد. درنتیجه دیگر شبه ای در امورات مالی به وجود نمی آید، و براحتی می توانید تمام گزارشات مالی را به مدیرعامل و یا رئیس شرکت ارائه دهید. اما دغدغه ای که در حال حاضر بیشترمدیران دارند، این است که با ورود نرم افزارهای حسابداری فراوان در بازار، انتخاب و خرید یک نرم افزار حسابداری، سخت است، در نتیجه ما نرم افزار حسابداری پویا را به شما معرفی می نماییم، با اطمینان می توان گفت که قیمت نرم افزار حسابداری پویا، با توجه با قابلیت ها و ویژگی های آن، خیلی مناسب می باشد.

نرم افزار حسابداری فروش

فرآیندهای متنوع فروش و افزایش روزافزون رقبا در بازار و تغییرات قیمتی مدیریت الگوهای بازاریابی و توزیع کالا را با مشکل مواجه می کند. به عنوان راه حل این موضوع، یک نرم افزار مدیریت فروش لازم است که بتواند مخزن اطلاعات قوی از فروشندگان و مشتریان باشد. نقش نرم افزار حسابداری فروش در مدیریت یک سازمان؛ فروش قلب یک سازمان میباشد که جریان نقدینگی را در مجموعه سازمان همچون خون در کالبد جاری میسازد.

نرم افزار دریافت و پرداخت

نرم افزار دریافت و پرداخت یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری است که با نام اپلیکیشن خزانهداری نیز شناخته میشود و به طور ویژه اطلاعات مالی تجاری را سازماندهی میکند. کاربرد نرم افزار خزانه داری یا نرم افزار دریافت و پرداخت تهیه گزارش مورد نیاز مدیران مالی و هیات مدیره و سهامداران برای تعیین اهداف بلندمدت و استراتژیک سازمان می باشد که از این گزارش ها برای بهینه سازی نقدینگی، کنترل حساب های بانکی، مدیریت جریان نقدینگی، ارائه تعهدات مالی و نظارت برانواع سرمایه گذاری ها ی کوتاه و بلند مدت، انواع وام های داخلی و خارجی استفاده می شود.

نرم افزار دریافت و پرداخت

مزایای نرم افزار دریافت و پرداخت

  • سرعت انجام فعالیتهای مالی و گزارشدهی را افزایش میدهد
  • صورتحسابهای مالی را جمعآوری و بهصورت ساده ارائه میکند.
  • امکان بودجهبندی، پیشبینی و برنامهریزی مالی بهتری را ایجاد میکند.
  • فرآیند پرداخت با کنترلهایی از قبیل درخواست پرداخت و تأییدیه پرداخت.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

یکی از مهمترین اهداف پیاده سازی نرم افزار ERP یکپارچگی فرآیندی بخش های مختلف سازمان و محاسبه بهای تمام شده تولید محصول و یا خدمات می باشد مدیریت تولید و محاسبه هزینه های آن در شرکت های تولیدی و یا در سازمانها از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

نرم افزار برنامه ریزی تولید یک راه حل مبتنی بر فناوری اطلاعات است که منابع سازمان را توسط یک سیستم به هم پیوسته به سرعت ، دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار میدهد تا بطور مناسب فرآیند برنامه ریزی و عملیات سازمان را مدیریت نمایند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

ویژگی های نرم افزار برنامه ریزی تولید

  1. اطلاع از آخرین سطح موجودی محصولات و مواد اولیه در انبار های شرکت
  2. سازماندهی فعالیت های برنامه ریزی تولید در قالب فرم های مورد نیاز عملیات اجرایی
  3. امکان دسترسی و مدیریت سریع داده هاو دریافت گزارشات مورد نیازسیستم برنامه ریزی تولید
  4. تهیه و تعریف تقویم در برنامه بمنظور هرچه بیشتر نمودن هماهنگی برنامه ریزی تولید با تقویم کاردر شرکت
  5. و ...

نرم افزار حقوق و دستمزد

محاسبات حقوق و دستمزد کارکنان، یکی از وقت گیرترین فعالیت هایی است که همواره با احتمال بروز خطاهای انسانی در جمع آوری اطلاعات کارکرد و محاسبه دقیق حقوق و مزایای پرسنل همراه بوده است. درنتیجه موارد فوق استفاده از یک سیستم منظم و دقیق را برای حقوق و دستمزد ضروری کرده است. نرم افزار حقوق و دستمزد، همانطور که از نام آن پیداست؛ نرمافزاری است که به منظور مدیریت، و سازماندهی و همچنین پرداخت خودکار حقوق و دستمزد کارکنان مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این نرم افزارها سوابق پرداختی برای هر شخص در مکانی امن نگهداری میشوند و امکان مشاهده و ردیابی پرداخت نیز وجود دارد.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • ثبت عیدی بصورت ماهانه یا سالانه
  • انتقال مانده مرخصی و سنوات سال قبل به سال جاری
  • ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای دیگر سازمان الکترونیک پیوست
  • شامل ماژول دستیار هوشمند جهت راهنمایی کاربر در زمان راهبری سیستم
  • تعریف نامحدود مزایای مستمر و متغیرهای حقوق و دستمزد، مزایای غیر مستمر و کسورات
  • تعریف نامحدود انواع، وامها، پسانداز و بیمه (مشاغل سخت و زیان آور کد مشاغل).

نرم افزار مدیریت انبارداری

انبارداری، قسمت مهمی از اجزای حیاتی هر کسب و کار است که در کنار سیستم های حسابداری، فروش، خرید، اموال، مدیریت ارتباط با مشتری و ... تکمیل کننده حیات و مایه پیشرفت آن خواهد بود. نرم افزار مدیریت انبارداری پویا نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست. نرم افزار انبارداری عملیات دستی مدیریت موجودی شامل شمارش و صدور اسناد کاغذی را در انبار حذف کرده است. با مکانیزه کردن کلیه عملیاتها در انبار، بروز خطای انسانی در هنگام بارگیری و خروج کالا از جمله ارسال کم یا زیاد ارسال کردن کالا برای مشتری که خود سبب بروز مغایرت در موجودی و نارضایتی مشتری میشود را ناممکن کرده است.

نرم افزار حسابداری انبار

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت و نیازمندی های کسب و کارها است. نرم افزار حسابداری انبار پویا، فرآیند اعلام موجودی انبار تا ارسال کالا و دریافت رسید از مشتری را مدیریت می کند. این نرم افزار در پلتفرم های تحت وب، ویندوز و یا بصورت ابری، با پوشش کامل نیازهای انبار شما، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیتهای خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار قیاس را کاربرد پذیرتر کرده است.

نرم افزار حسابداری انبار

سیستم موبایل انبار

یکی از مهمترین الزامات سازمانها در حسابداری انبار، شناسایی و ردیابی کالاها از طریق تکنولوژی بارکد است که پاسخ به آن منجر به افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات جاری انبار میشود. سیستم موبایل انبار، مدیریت فرآیندهای ورود، خروج، انبارگردانی و شمارش کالا را با استفاده از تکنولوژی بارکد و RFID بر عهده دارد. عملیات انبار و صدور اسنادی که در آن صورت می گیرد از جمله دریافت کالا از تامین کننده، دریافت و ارسال کالا به شعب دیگر، جمع آوری بارکدهای کالا و موارد دیگر به صورت دستی فرآیندی زمان بر و پر خطا است. سیستم موبایل انبار می تواند به مسئول انبار در ثبت این اسناد به صورت مکانیزه کمک نماید تا عملیات مربوطه بسیار سریعتر و با دقت بالاتری صورت پذیرد.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری چند ارزی,نرم افزار حسابداری فروش, نرم افزار دریافت و پرداخت, نرم افزار برنامه ریزی تولید, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار موبایل انبار, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 13:23

طرح اندیشان پویا ارائه دهنده نرم افزارهای تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و خدماتی است. نرم افزارهای پویا سافت کلیه فرآیندهای موجود در شرکت ها را به صورت یکپارچه پوشش داده و در نهایت شاهد عملکرد بهتری خواهید بود. در ادامه با برخی از این نرم افزارها آشنا خواهیم شد.

نرم افزار حسابداری

مدیریت مالی امر حیاتی برای امور تجاری است و یک نرم افزار حسابداری مناسب، می تواند فرایند کار را خاص و متفاوت کند. نرم افزارهای حسابداری مالی، ابزارهای کاربردی هستند که بر اساس دانش و علم حسابداری و آگاهی از نیاز بازار کسب و کار توسط تیم های برنامه نویسی طراحی و تهیه می شود. نرم افزار حسابداری خوب برای کارآفرینانی که می خواهند کسب و کار خود را به سمت موفقیت هدایت کنند، ضروری است. این ابزار باید بتواند خلاصه ای سریع و ارائه ای دقیق از سود و زیان معاملات مالی شما را ارائه دهد. همچنین باید الزامات قانونی کشوری که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند را رعایت کند.

انواع نرم افزار حسابداری

  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • نرم افزار انبار
  • نرم افزار فروش
  • و ...

امروزه نرم افزارهای حسابداری زیادی در دنیا وجود دارد که با توجه به کارایی و ماژول های در اختیار، قیمت های مختلفی دارند که هرکدام از آنها دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری به سایت طرح اندیشان پویا مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت سیستمی قدرتمند و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است . نرم افزار حقوق و دستمزد با دسترسی ساده به اطلاعات ماهیانه و محاسبه اتوماتیک حقوق پرسنل، در اختیار گذاشتن گزارشات متنوع از اطلاعات حقوقی، آماده سازی بیمه و مالیات حقوق پرسنل و ارسال ان بصورت اتوماتیک توانسته است گام بزرگی در راستای کاهش خطای انسانی و سرعت بخشی در امور حسابداری بردارد.

از مهم ترین مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد میزان می توان به بی نیاز ساختن کاربران از نصب نرم افزارهای بیمه تامین اجتماعی، مالیات حقوق، دیسکت بانک ها و جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری در نرم افزارهای مربوطه نام برد.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

مهمترین بخش هر کسب و کار در کنار مشتریان، پرسنل و امور مربوط به مدیریت منابع سازمانی هستند. نرم افزار مدیریت منابع انسانی سیستم مفیدی است که فرآیندهای استخدام، محاسبه حقوق و دستمزد و مدیریت کارمندان را سریع تر و راحت تر می کند. این نرم افزار باعث افزایش کارایی کسب و کار می شود و با یکپارچه کردن همه عناصر، امکان دسترسی راحت به اطلاعات کارمندان را فراهم می کند.

نرم افزار مدیریت انبار

واحد انبار یکی از چهار زیر سیستم پایه در هر کسب و کاری است که نقشی استراتژیک را در کسب و کارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. از همین رو، مدیریت بهینه و تسهیل .فرایندهای انبار می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و توسعه کسب و کار به همراه داشته باشد

نرم افزار مدیریت انبار پویا سافت این امکان را فراهم آورده تا با برنامه ریزی دقیق و در کمترین زمان ممکن، در جریان کامل لیست کالاهای موجود و گردش کالاهای انبارهای مختلف قرار گرفته و از نیازمندی واقعی انبار مطلع شد. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

نرم افزار حسابداری چند ارزی

حسابداری ارزی یکی از انواع حسابداری است که استانداردهای خاص خود را دارد. این نوع از حسابداری، قوانین بانکی جهانی و تجارت بین الملل را شامل می شود. نرم افزار حسابداری چند ارزی مانند نرم افزار حسابداری شرکتی یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی ابزاری است که تمام نیازهای شما را در مورد مدیریت حساب ها با ارزهای مختلف برآورده می کند. این نرم افزار برای کسانی که در خارج از کشور کار یا زندگی می کنند، یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management که به اختصار آن را SCM هم می نامند، مراحل کنترل و نظارت بر فرآیند ساخت و فروش کالاهای تجاری، از تامین مواد و ساخت کالا تا توزیع و فروش آن ها است. به بیان ساده تر می شود گفت که هدف مدیریت زنجیره تامین بهبود عملکرد زنجیره تامین سازمان است. مدیریت موفقیت آمیز زنجیره تامین، برای هر شرکتی که می خواهد بین رقبا موفق عمل کند، ضروری است.

مزایای مدیریت زنجیره تامین

  • کاهش هزینه ها
  • افزایش سرعت انجام کار
  • افزایش میزان سود

نرم افزار موبایل انبار

عملیات انبار و صدور اسنادی که در آن صورت می گیرد از جمله دریافت کالا از تامین کننده، دریافت و ارسال کالا به شعب دیگر، جمع آوری بارکدهای کالا و موارد دیگر به صورت دستی فرآیندی زمان بر و پر خطا است. نرم افزار موبایل انبار می تواند به مسئول انبار در ثبت این اسناد به صورت مکانیزه کمک نماید تا عملیات مربوطه بسیار سریعتر و با دقت بالاتری صورت پذیرد. این اپلیکیشن تحت پلت فرم های ویندوز موبایل ( CE ) و اندروید بوده و می تواند روی تمامی دستگاه هایی که دارای این سیستم عامل ها باشند نصب گردد.

نرم افزار موبایل انبار

نرم افزار برنامه ریزی تولید

برنامه ریزی تولید فرآیند تصمیم گیری در مورد منابع مصرفی سازمان است که سازمان برای عملیات های آینده اش به آن ها نیاز دارد، و نیز تخصیص این منابع مصرفی در جهت تولید محصول مورد نظر در تعداد مورد نیاز و با کمترین هزینه، و پیش بینی و فراهم آوردن به موقع مجموعه عوامل مورد نیاز برای ساخت و تولید محصولات مورد نظر، و تعیین کمیّت آن ها می باشد.

استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید ، گامی بزرگ در جهت کنترل و برنامه ریزی تولید خواهد بود، به خصوص در سال های اخیر که به صورت بومی و تخصصی در این حوزه تولید و عرضه شده است. نرم افزار برنامه ریزی، با جمع آوری شبکه ای جامع از اطلاعات و بررسی عملکرد عناصر مختلف در سازمان، موجب افزایش راندمان تولید، کاهش هزینه ها و زمان تولید می شود.

امکانات نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • استانداردهای تولید به صورت مرحله ای
  • فرمول ساخت به منظور استفاده در دوباره کاری
  • فرمول های ساخت مشتمل بر BOM ، زمان ستجی نیروی کار و کارکرد ماشین آلات
  • فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز بهای تمام شده استاندارد ، براورد بهای تمام شده
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, قیمت نرم افزار حسابداری, مدیریت زنجیره تامین, نرم افزار برنامه ریزی تولید, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار موبایل انبار, نرم افزار حسابداری چند ارزی, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 16:44